Parfémy ztvárněné slavnými osobnostmi nejsou nic nového. Na beauty scénu se tak dostávají kosmetické výrobky, za jejichž vznikem stojí právě celebrity. Nejde ale pouze o spolupráci se zavedenými značkami, ale o vytváření zcela nových kosmetických brandů! Zvučná jména jako Jessica Alba, Rihanna, Lady Gaga a Miranda Kerr jsou pro zákazníky hlavními lákadly. Otázkou však zůstává, zda tyto většinou drahé a luxusní produkty stojí opravdu za to.
Honest Company – od plenek a čisticích prostředků až po pleťovou kosmetiku
Značku Honest Company založila Jesssica Alba poté, co se stala matkou. Od té doby se totiž začala intenzivně zajímat o to, z čeho jsou jednotlivé kosmetické produkty složeny. Nelíbilo se jí nečisté složení plenek a dětské kosmetiky, které bylo plné chemie. Rozhodla se tedy zaměřit se na výrobu a prodej netoxické kosmetiky a čisticích prostředků, čímž potěšila všechny milovníky „bio“ a „organic“ produktů. Od září roku 2015 vypustila na trh Honest Beauty, odnož své hlavní značky, pod kterou se začala prodávat dekorativní a pleťová kosmetika. Samozřejmě bez obsahu sulfátů, parabenů a dalších syntetických látek.
Kora Organics – hvězdná kosmetika od Mirandy Kerr
Ani topmodelka Miranda Kerr nečekala a založila si vlastní australskou kosmetickou značku s přírodními a organickými produkty. Důkazem naprosté čistoty složení bez jakékoliv chemie je celá řada certifikátů. Kromě toho se produkty také pyšní osvědčením prokazujícím netestování na zvířatech. K založení firmy Mirandu vedlo její dřívější studium zdravého stravování a prostý fakt, že nemohla pro svoji pleť najít vhodnou kosmetickou péči.
Fenty Beauty – drahá dekorativní kosmetika ze Sephory
Příchod kosmetické značky Fenty Beauty do České republiky oslavovali nejen všichni fanoušci Rihanny, ale také milovníci líčení. V roce 2017, kdy zpěvačka založení oznámila, se strhla lavina nadšení, která ještě dnes neustala. Kosmetika Rihanny je totiž v mnoha ohledech jedinečná a průlomová. Z široké škály odstínů make-upu si totiž vyberou nejen světlé evropské typy, ale také černošky, které mají často problém najít v běžné kosmetice správný odstín.